Publikováno: 13.listopad 2012
Zákazníci s nadšením přijali japonská dvojčata Toyotu GT 86 a Subaru BRZ. Mitsubishi se však nechalo slyšet, že pro tyto dva modely konkurenta nechystá.
Povinné ručení online: neobíhejte pojišťovny a nezvěte si domů pojišťovací poradce? Využijte sjednání povinného ručení online přes internet. Ušetříte drahocenný čas, v kalkulátoru pojištění naleznete optimální sazbu pro vaše vozidlo a navíc výrazně ušetříte.
Pokud jde o japonskou konkurenci, vcelku ticho bylo kupodivu u Hondy, kolem níž bývá těch planých poplachů nejvíce, zato se ale živě spekulovalo o tom, že se do party přidá Nissan, jenž opráší řadu 200 a že by se Mitsubishi Eclipse, které se před časem odebralo do důchodu, mohlo vrátit, tentokrát jako sporťák s pohonem zadní nápravy. Zatímco u Nissanu je na toto téma ticho, byť to tam může skončit buď pouhým zmenšením nástupce 370Z nebo malou předokolkou s možností volby 4x4, na přetřes oficiálními místy přišla tato možnost u Mitsubishi. Šéf značky Osamu Masuko sice připustil, že se o takové možnosti přemýšlelo a zejména inženýři by se do takového projektu pustili s nadšením, ale vedení firmy je přesvědčeno o tom, že by se nejednalo o ziskový projekt.
Masuko k tomu dodává, že jedinou šancí na ziskovost je sdílení platformy pro více aut, jenže Mitsubishi by takovou nemělo do čeho dát. Na rozdíl od Toyoty, která ji použije krom BRZ a GT 86 i pro příští Lexus IS a jeho deriváty. Masuko navíc prozradil, že se v současnosti nevyvíjí ani žádný jiný sportovní vůz, nicméně je prý ve fázi zvažování "malé sportovní auto", nebylo ale prý dosud rozhodnuto, na bázi kterého modelu. I nadále se tak příznivci značky budou muset spokojit s Lancerem Evolution a "odtuněnou" verzí Ralliart, přičemž v souvislosti s nimi se mluví od příští generace o použití hybridní techniky.